Kategóriák

Place here any module, widget, design or HTML. for example menu, categories

Tekintettel a folyamatosan növekvő árakra, ideiglenesen, kénytelenek vagyunk 1.000.- forint szállítási költséget felszámolni.       Kettő, vagy több parfüm rendelése esetén ezt a szállítási költséget mi fizetjük Ön helyett!
Tekintettel a folyamatosan növekvő árakra, ideiglenesen, kénytelenek vagyunk 1.500.- forint szállítási költséget felszámolni.       Kettő, vagy több parfüm rendelése esetén ebböl 1.000.- forintot mi fizetünk Ön helyett!
A világ legfinomabb illatai itt vannak!        Próbálja ki, nem fog csalódni.               Tekintettel a folyamatosan növekvő árakra, ideiglenesen, kénytelenek vagyunk 1.500.- forint szállítási költséget felszámolni.       Kettő, vagy több parfüm rendelése esetén ebből a költségből 1.000.- forintot mi fizetünk Ön helyett!        A számlán ilyenkor is megjelenik a teljes szállítási költség, de abból csak 500.- forintot kell kifizetni!!!
0
Kosár (0)
0 termék(ek) - 0Ft
Fiókom
Fiókom
0
Kosár (0)
0 termék(ek) - 0Ft
0
Kosaram (0)
0 termék(ek) - 0Ft
Menü
Férfi parfümök
Főoldal
Női parfümök

Legújabb beszerzéseink

New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New
New

AZ ILLATOK KONCENTRÁCIÓJA

A márkás parfümök különböző koncentrációban kerülnek áruházunkba, ezeknek külön neveket adnak:

Perfume extract (Extrait)
Ebben van a legtöbb parfümolaj, 20-40%. A legtöbb ilyen parfüm körülbelül 25%-ot tartalmaz. Nem túl gyakori változat és meglehetősen drága.

Eau de Parfum (EDP)
Az egyik leggyakoribb és legnépszerűbb koncentráció, 10-30% között (átlagosan 15%). Megfizethető, de az Eau de Toilette-nél drágább.

Eau de Toilette (EDT)
A másik leggyakoribb koncentráció. Az Eau de Parfum-nél kevesebb illatanyagot tartalmaz, emiatt könnyedebb parfümfajta. Újabban piacra dobtak parfümöket "Eau fraiche" megnevezéssel is, ez is Eau de Toilette-t takar. Általában olcsóbb, mint az Eau de Parfum.

Eau de Cologne (EDC)
Eredetileg egy konkrét parfümmárka, amit a németországi Kölnben készítettek. Németországon kívül ez az elnevezés általában alacsony koncentrációjú parfümöt jelent.
A parfümöket azóta használják hölgyek és urak – s ami a mai fülnek furcsa: ugyanazokat. Mert csak a XX. században válnak szét a termékek női és férfi illatokra, melyek ma már többek akarnak lenni puszta illatélménynél: életstílust ígérnek, nyílt és rejtett üzeneteket közvetítenek. Így mindenki kedve, szándéka és pénztárcája szerint fedheti el teste eredeti-őszinte üzeneteit.


ILLATTŐRTÉNELEM

"Nem mindegy milyen az illatunk, de honnan is indult? Majdhogynem az ősembertől, hisz már ő is égetett illatszerzés céljából gumifát és gyantás fenyőket. Ha pedig valakinek eszébe jutna illatos történelemkönyvet készíteni, abban az ókori Egyiptomnak minden bizonnyal tömjén- és mirhaillata volna, de magukat is illatosítottak virágokkal, melyeket olajba áztattak és átszűrtek. A görögök a padlóra és a falakra is locsoltak belőle, a rómaiak pedig a ruhájukra és a fürdőbe. A kora középkor már jázminillatú volna, az arabok ekkor találták fel a desztillálást, s terjedt el a köszönés: Jázminillatú reggelt! Az illatos növényt ugyanis hajnalban gyűjtik, évente sokat is exportálnak belőle. Európa csak a XVI. századtól kerül fel az illattérképre, ám ott hamar központi helyet szerez: hamarosan Grasse, a dél francia kisváros lett a világ illatközpontja. Innen ontja aztán a XVIII–XIX. század a levendula-, ibolya- és rózsaillatot. A parfümöket azóta használják hölgyek és urak – s ami a mai fülnek furcsa: ugyanazokat. Mert csak a XX. században válnak szét a termékek női és férfi illatokra, melyek ma már többek akarnak lenni puszta illatélménynél: életstílust ígérnek, nyílt és rejtett üzeneteket közvetítenek. Így mindenki kedve, szándéka és pénztárcája szerint fedheti el teste eredeti-őszinte üzeneteit."


Top termékek

Rush edt 30ml

19,900Ft
menu